A FESTA DI A NAZIONE
1. -E CUNFRATERNE :
Un cunfratellu di San Fiurenzu hà da vene à parlà ci di a storia di e cunfraterne corse è di u so rollu inde a sucetà.
LES CONFRERIES :
Un confrère de San Fiurenzu va venir faire l’historique des confréries corses et de leur rôle au sein de la société.

2. -U CANTU CORSU :
Giovani cantadori, chì sò studianti in Corti, ci spiegheranu l’impurtanza di u cantu in Corsica da a nascita à a morte.
Le chant corse :
De jeunes chanteurs, étudiants à Corti, vont nous expliquer l’importance du chant dans la société corse, de la naissance à la mort.

3. -FOLE E LEGHJENDE :
A Corsica è e so fole saranu conte è spiegate da Agnès Desideri, insignante di literatura in Corti è u so babbu Jean-Claude Rogliano, autori tramindui di scritti trà mitu, credenza è realità.
Contes et légendes :
La Corse et ses légendes seront racontées et expliquées par deux écrivains Agnès Desideri, enseignante à l’université de Corti en littérature et son père Jean-Claude Roglianu.

4. -L’ADECEC :
L’associu culturale di l’ADECEC di Cervioni, ci hà da fà scopre ghjoculi anziani è hà da fà participà i zitelli.
L’ADECEC :
L’association culturelle de Cervioni, va faire découvrir aux élèves des jeux anciens.

A Festa di a Nazione | 2021
5. -I STRUMENTI DI MUSICA DI A TRADIZIONE PUPULARE CORSA :
Stefanu Marcellesi prufessore di francese ci presenta strumenti tradiziunali corsi : a so storia, a so manera di funziunà, a so fabricazione è po l’ascoltu.
Utilisazione oghjinca di sti strumenti nantu à a scena.
Les instruments de musique de la tradition populaire corse :
Stéphane Marcellesi, professeur de français nous présente des instruments à cordes et à vent de la tradition populaire corse : histoire, principes de fonctionnement, fabrication et écoute.
Utilisation contemporaine de ces instruments sur la scène musicale actuelle.

A Festa di a Nazione | 2021
6. -L’OPARE DI U SCULTORE GABRIEL DIANA :
Presentazione di sculture simboliche in lega cù e culture di u mediterrraniu è a cultura corsa.
Les œuvres du sculpteur Gabriel Diana :
Présentation de sculptures symboliques liées à la culture insulaire et méditerranéenne.

TEINTURE VÉGÉTALE
Par Mme Landini